Ερωτήσεις

Μπορώ να πληρώσω με κατάθεση στην τράπεζα γιατί δεν έχω πιστωτική;

Βεβαίως, μπορείτε να προσωρήσετε κανονικά την παραγγελία σας και να επιλέξετε τραπεζική καταάθεση ως τρόπο πληρωμής. Στη συνέχεια θα πρέπει εντός 3 ημερών να κάνετε κατάθεση του ποσού σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς μας και να μας στείλετε με e-mail την απόδειξη κατάθεσης αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας που σας δόθηκε με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Οι τραπεζικοί μας λογαριασμοί είναι οι εξής:



PIRAEUS BANK: Account Number: 5238- 060793-314   IBAN GR16 0172 2380 0052 3806  0793 314 BIC: PIRBGRAA

NATIONAL BANK OF GREECE: Account Number: 212 / 401579-70  ΙΒΑΝ: GR05 0110 2120 0000 2124 0157 970

EMPROIKI BANK: 88026535  IBAN: GR08 0120 4050 0000 0008 8026 535

 

Κάθε πότε ανανεώνονται τα προϊόντα σας;

Η boutique Virosi Fashion διαθέτει εμπειρία 23 χρόνων στο έτοιμο ένδυμα, ωστόσο το ηλεκτρονικό της κατάστημα ξεκίνησε μόλις τώρα τη λειτουργία του. Ανανεώνουμε επομένως διαρκώς τα περιεχόμενά του προσθέτοντας νέα προϊόντα όσο πιο τακτικά μπορούμε.

 

Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν; 

 

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους εφόσον τηρηθούν οι παρακάτω όροι:

Υπόδειξη - ενημέρωση για κατεστραμμένα ή ελαττωματικά προϊόντα πρέπει να γίνεται εγγράφως με την παραλαβή τους στo e-mail 
info@virosi.gr

Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται εντός 7 εργάσιμων ημερών, από την ημερομηνία παραλαβής τους, στη σφραγισμένη, αχρησιμοποίητη, εργοστασιακή συσκευασία που αποστάλθηκαν.
 
Πριν από οποιαδήποτε επιστροφή θα πρέπει να ενημερώνεται εγγράφως η Virosi Fashion με e-mail στη διεύθυνση 
info@virosi.gr
 
Τυχόν επιστροφές πραγματοποιούνται με έξοδα του πελάτη εκτός εάν: α) το προϊόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα ή β) στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος (σας στέλνουμε το σωστό) και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος.
 
Επάνω σε κάθε επιστρεφόμενο δέμα θα πρέπει οπωσδήποτε να αναγράφεται σε εμφανές σημείο ο (μοναδικός) αριθμός της παραγγελίας που αρχικά εδόθη.Μέσα στο δέμα θα πρέπει να υπάρχει οπωσδήποτε η απόδειξη αγοράς στην οποία αναγράφετε ο μοναδικός αριθμός της παραγγελίας.

Επιστροφές πρέπει να γίνονται στη διεύθυνση: Virosi Fashion, Καρόλου Ντήλ 37, 54623 Θεσσαλονίκη. Τ: 2310.224821

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πλήρη τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

 

Πρέπει να γίνω μέλος για να μπορέσω να αγοράσω; 

Ναι. Η διαδικασία είναι πολύ γρήγορη και απλή. Αφού εισάγετε κάποιο προϊόν στο καλάθι και επιλέξετε να συνεχίσετε στο ταμείο, το σύστημα θα σας καθοδηγήσει αυτόματα να εγγραφείτε ως νέο μέλος. Τα στοιχεία που πρέπει να εισάγετε κατά την εγγραφή σας χρησιμοποιούνται μόνο για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας, για την αποστολή της παραγγελίας σας. 
Τα προσωπικά σας δεδομένα συλλέγονται από την εταιρεία μας αποκλειστικά και μόνο στο πλαίσιο της διενέργειας συναλλαγών με το virosi.gr και της επικοινωνίας μας μαζί σας, για την ολοκλήρωση των παραγγελιών σας και τη διευκόλυνση των παραδόσεων. Όλα τα προσωπικά σας στοιχεία, τα οποία συλλέγονται μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής φόρμας του virosi.gr είναι τα απολύτως απαραίτητα για τη διενέργεια των ως άνω υπηρεσιών και η εγγραφή σας δηλώνει την πλήρη συγκατάθεσή σας. Έχετε τη δυνατότητα, οποιαδήποτε στιγμή, να έχετε πρόσβαση στα δεδομένα σας. Μπορείτε επίσης οποιαδήποτε στιγμή να ζητήσετε την άμεση διαγραφή των στοιχείων σας. Επίσης δικαιούστε να ασκήσετε οποτεδήποτε όλα τα δικαιώματά σας εκ των άρθρων 11-13 του ν. 2472/1997. Σε κάθε περίπτωση πάντως τα στοιχεία σας διατηρούνται από την εταιρεία μας μόνο για όσο χρόνο είστε εγγεγραμμένος χρήστης του virosi.gr. Τα προσωπικά σας δεδομένα δεν ανακοινώνονται σε κανέναν τρίτο και διαχειρίζονται αποκλειστικά από την εταιρεία μας.